Home Staging zařízeného domu Hvězdonice

Homestaging, cz, Praha, Prague, kuchyň, kitchen, modern, house, kuchyn

PRODÁNO BĚHEM PRVNÍHO TÝDNE V NABÍDCE

Když mě Jakub Vedral, majitel pražské realitní kanceláře CZ REALITY, požádal o Home Staging, popravdě jsem moc nechápala, ale rozhodně neváhala. On má všechny své nabídky naprosto vymazlené, fotky prostě dokonalé. Žádná nemovitost se v jeho portfoliu dlouho neohřeje…

Překrásná moderní novostavba plná nejnovějších designových i technologických vychytávek mě uchvátila hned jak jsem do ní vešla. Na druhý pohled mi bylo jasné, že k dokonalému dojmu, a tím i nejvyšší dosažitelné prodejní ceně, tady chybí ona pověstná třešnička na dortu. Dům byl sice částečně obývaný a vybavený, ale postrádal dekorace.

 

cz, czech republic, vila, moderní, dům

 

cz, czech republic, vila, moderní, dům, ložnice

Výhodou profesionálního Home Stagingu je to, že všechno, co potřebujete k dosažení dokonalého vizuálního dojmu, si můžete jednoduše pronajmout a po prodeji zase hned vrátit. Cena pronájmu dekorací je výrazně nižší než jejich nákup, navíc každá nemovitost si žádá něco trochu jiného a také trendy se zejména u moderních interiérů neustále mění.

Během pár dnů jsem připravila vhodné dekorace a nakonec stačilo několik hodin, abychom spolu s paní majitelkou z interiéru vykouzlily domov, který si ve výsledku zamilovala i ona sama. Jakub rozdělal oheň v krbu, všechno nafotil, jak to on prostě umí, a dům šel do nabídky.

 

cz, czech republic, vila, moderní, dům

 

cz, czech republic, vila, moderní, dům

 

cz, czech republic, vila, moderní, dům

 

cz, czech republic, vila, moderní, dům, ložnice

 

cz, czech republic, vila, moderní, dům, koupelna

 

cz, czech republic, vila, moderní, dům, koupelna

 

Rezervace proběhla v rekordním čase, nemovitost se prodala za nabídnutou cenu a Jakub mi k tomu na Facebook napsal:

„Speciální poděkování Pavlíně Glacnerové za perfektní spolupraci při přípravě nemovitosti – homestaging.”
Jakub Vedral


 

Bleskový prodej znamená nejen nemalé úspory spojené s údržbou a provozem nemovitosti, ale také pohodu obyvatel, kteří nemusí přizpůsobovat své soukromí opakovaným návštěvám zájemců.

 

Obecné statistiky uvádějí, že investice do přípravy nemovitosti k prodeji by měla činit 1 až 3 procenta z prodejní ceny. Moje vlastní statistika je v tomto ohledu výrazně optimističtější a tato zakázka ji opět vylepšila.

Protože byl dům vybavený a doplňovaly se jen dekorace, tento Home Staging vyšel na pouhá 0,3 % ze získané částky a já se už těším, až se s Jakubem sejdeme na dalším projektu.

Mějte se ukázkově,

Pavlína

SaveSave

SaveSave

A co si přečíst ještě tohle?